Moderatörler: biunlu, Esat Sanlav, Ubeyd
macmemet4877 yazdı:yaraticiliködülü Geçenlerde benzer bir durumla karşılaştım. Pixel mapping yapmayı denediniz mi?
https://youtu.be/lNcqp73Am_M
Hocam işe yaradı gerçekten çok teşekkür ediyorum
ciddibiri yazdı:Arkadaşlar, servis hizmeti önemli bir konu. Yeni-eski hepimizin ihtiyaç durumu doğabileceği bir nokta. Bu siteyi bu nedenle paylaşıyorum...
http://olympusservis.net/
Dilerim hiçbir sorun yaşamazsınız ama elektronik ürünler her ne kadar sağlam kasalı olsalar da çeşitli nedenlerle sorunlar oluşabiliyor.
Olympus fotoğraf makinam arıza yaptı, ne yapmam gerek ? İşte resmi kanaldan size izleyeceğiniz yol,
http://www.olympus.com.tr/corporate/tr/ ... ortform.do
Görüntü ve Ses Ürünleri:
Olympus Türkiye Yetkili Teknik Servisi
Olympus Çağrı Merkezi Web Adresi:
http://shop.olympus.com.tr/Sayfalar/oly ... servis-18/
Olympus Çağrı Merkezi E-Posta :
servis@shop.olympus.com.tr
Teknik Servis Takip (takip veya seri no ile) :
http://shop.olympus.com.tr/Sayfalar/ari ... gulama-20/
Olympus Ürününüz arızalandı ise
Arıza kaydı açtırdıktan sonra; arızalı ürünü
Yurt İçi Kargo ile "347212675" kodunu vererek
veya
MNG Kargo ile "59485855" gönderi kodunu vererek
teknik servisimize karşı ödemeli olarak iletebilirsiniz. Lütfen kargo paketine size verilen arıza kayıt numarasını ekleyiniz.
(Dijital Fotoğraf Makineleri, Ses Kayıt Cihazları ve Dürbünler)
Türkiye Distribütörü (Fotoğraf Makinesi, Ses Kayıt Cihazı ve Dürbün)
Zoom Ithalat
Hobyar Mahallesi, Yalıköşkü Caddesi No:22 Kat:1 34112 Sirkeci/İstanbul
Tel: 0 (212) 269 76 76
http://www.zoomithalat.com
turkuaz33 yazdı:Em1 MArk2 servise göndermiştim ,IS modülü arızalıymış,makinamı yenileyip göndermişler,hemde açılmamış sıfır kutusunda..Hizmet,İletişim süper...10 numara 10 yıldız
azulceleste yazdı:turkuaz33 yazdı:Em1 MArk2 servise göndermiştim ,IS modülü arızalıymış,makinamı yenileyip göndermişler,hemde açılmamış sıfır kutusunda..Hizmet,İletişim süper...10 numara 10 yıldız
Olympus'a geçtiğimden bu yana bir kaç husus dışında memnun kaldım. Bu servis hizmeti, memnuniyet duygumu sağlamlaştırdı. Makinenizi güle güle kullanın...
ciddibiri yazdı:turkuaz33 yazdı:Em1 MArk2 servise göndermiştim ,IS modülü arızalıymış,makinamı yenileyip göndermişler,hemde açılmamış sıfır kutusunda..Hizmet,İletişim süper...10 numara 10 yıldız
Oooh Haydi geçmiş olsun. Çok sevindim hepimiz adına güzel bir şekilde sonuçlanmış.
“Yeni başlayanlara tavsiyeler” sayfasına dön
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir